Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 13:39 - Греховно желание
Автор: valorpepi1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2071 Коментари: 0 Гласове:
0



Събудих се.Кожата ми още бе изгоряла от силното слънце,предния ден.Мисълта за него бе първата,която изникна в главата ми.Помръднах и усетих болката от допира на кожата ми със завивката.Погледнах колко е часът и му звъннах.Чух нейжният му глас и не запомних нито една от думите освен това кога ще дойде.Оставаха няколко часа до срещата ни,но за мен бяха години.Затворих очи и почнах да мисля за него,за да отмине по-бързо времето.Спомних си мириса на кожата му и усетих как нещо се надига в душата ми.Желанието за грях бе наяве.Спомних си за предния ден,в който ме целуваше и докосваше навсякъде.Липсата му в този момент ми причини болка.Отворих очи и запалих цигара,мъчейки се да прогоня тези мисли от главата си...Скоро той дойде.Виждайки го през прозореца,излязах и се затичах към него.Впих жадно усни в неговите.Целувката бе преминала от нежна в груба и страстна.Допрях тялото си плътно до неговото,усештайки че е готов да ме вземе в ръцете си.Големите му ръце бяха обхвана ли кръста ми,притискайки ме по-силно към него,ще кажеш съм тръгнала да бягам.Аз отвърнах на поредната му целувка,още по страстно.Преди да се усетя вече се бях озовала в  стаята,легнала на леглото,затисната от мусколестото тяло на мъжа когото обичах.Ръцете му се плъзгаха по тялото ми,което бе с оскъдни дрехи.Усещах болка,пареща и по кожата си,но тя не спираше желанието,което се надигаше в мен все по-вече.Изгорялата ми кожа се зачерви още по-вече и всеки негов допир бе по-болезнен,но желанието да е вътре в мен бе угромно.За миг усетих болка от това,но в следващия момент изпитах най-върховното чувство.Той вече бе в мен.Утолявайки бавно греховните ми желания...
image



Тагове:   желание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valorpepi1
Категория: Други
Прочетен: 41600
Постинги: 28
Коментари: 13
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930